Måndag 7 juli

Idag vaknaded jag ungefär halv 10, trött var jag efter en helg innehållande finnkampen! För er som inte vet är det en tävlving, kampen mellan Sverige och Finland! En slags fest kan man säga, med grillning på kvällen! Jag gick upp, matade vovvarna och åt lite frukost. Eftersom vädret var så himla tråkigt idag så bestämded jag mig för att trimma Tio. Han såg ut som en drake och till och med hans uppfödare som var här i helgen sa att det vore schysst av mig att trimma honom :P Men självklart hade jag redan tänkt på det innan, det var bara så att jag prioriterat andra saker, men nu är det gjort! Och Tio är vacker som en solig sommardag! :D

Sen kolladed jag lite på TV, åt lunch och satte mig vid datorn efter det. Är det såhär sommarlovet ska vara ?! Kallt så att man sitter och degar framför TV:n eller datorn! NEJ DET SKA DET INTE! Därför tänker jag gå från datorn nu! Jag vill inte sitta av mitt sommarlov framför datorn som en död nattuggla, nu ska jag ut och träna med vovvarna- i REGNET ;D När jag kommer in får jag väl ta en dusch, ingen är så söt så att den smälter!

Gör det du också! Gör något roligt av din dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0