Karlstad

Nu blir det inget bloggande på länge...och ingen hemsida heller för den delen.

Ikväll åker jag till Karlstad och blir borta tills på Söndag kväll. Jag åker med mamma, Fredrik och Judith. Det ska bli jätteroligt, vi ska vara med på Värmlandshoppet, agility alltså! Vi bor på en camping som ligger alldeles bredvid tävlingsplatsen om jag inte minns fel.

Sen efter vi kommer hem från KArlstad så ska jag vara med på junior handling i Ransäter. Så det blir en tripp dit tillsammans med familjen labrador :D Vi blir där över helgen. Set är den 25-27 juli det. Sen åker vi till Göteborg för att vara med på U-SM! Som sagt, inte mycket tid för blogg eller hemsida ;)

Kanske ses vi någonstans på någon av tävlingarna!

Erika

Kommentarer
Postat av: Rikke&Line

Hei Erika! Gratulerer med flotte resultater med Divino! Ser dere skal til Ransäter. Dit skal vi også. Håper vi ses! Vi er nok mest ved lydighetsringene. Hilsen Rikke & Line

2008-07-16 @ 08:11:33
URL: http://www.flatlykke.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0