Luciaträning

Idag i skolan har jag och Judith stått i fiket. Det var roligt men stressigt emellanåt. Efter fiket så skulle vi på Luciaträning (15.00). Så jag slutade inte förrän 16.00 idag kan man säga. När jag skulle gå hem var det ko´lsvart ute och det var segt att gå alldeles själv. Men nu är jag äntligen hemma och har vart ute med voffisarna :D Ikväll ska vi till morfar Arne som fyller 85 år (min gammel-morfar). GRATTIS TILL DIG IDAG :)

Sen imorgon åker vi till Monica för att bo där till söndag. På lördagen åker vi från Monica till Älvsjömässan och SM. På kvällen åker vi tillbaka till Monica för att på söndag eftermiddag åka hem. Så jag antar att jag har en del att göra idag, Divino ska ju både trimmas och badas och dessutom så ska jag ju både plugga, ut och gå och åka på kalas...alltså måste jag kila nu :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Inger och Figo

Vi håller alla tassar och tummar för dig på lördag!

Lycka till!

2008-12-05 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0