Lucia imorgon

Idag i skolan har det varit pyttelite att göra igen. Ingenting kan man faktiskt säga- utan att ljuga ett enda dugg. Idag har jag gjort några extra matteuppgifter på morgonen, sen har jag bara suttit i mysrummet, spelat biljard, ätit en glass eller pratat med kompisar. Det enda vettiga idag var nog ändå Luciaträningen! Den var i två och en halv timme, från 13.00-15.30 :O Läääääänge! Men nu känns det i alla fall som att det fungerar helt okej med in- och utgång, men att det alltid ska vara KAOS innan man lär sig det kan jag inte förstå. Och massa olika personer som ska lägga sig i hela tiden, låt dessa ledare ta hand om detta istället, jag är säker på att det då går mycket fortare än om alla ska lägga sig i! :D

När jag kom hem från skolan så åt jag lite mellan mål och kollade på Top Modele. Efter ungefär 1 månads konstant pluggande, både i skolan och hemma, känns det konstigt, KONSTIGT (?) att inte ha något att plugga. Fast det är såklart mest skönt!

Imorgon ska nog jag och Judith fotografera hundara som julkort. Det ska bli kul :) Passar sig ju nu när det är snö och allt, så då får de väl ha någon tomteluva eller något på sig, sen fotograferar vi!

Nu ska jag nog gå ut och gå med hundarna i snön :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0