Kallt och skridskor

Idag har jag duschar Divino, verkligen behövligt och nu är han superhärlig i pälsen. Vid lunchtid var jag ute på sjön och åkte skridskor med Judith, hennes mamma, Pernilla och barnen. Mycket trevligt! :D Blir bättre och bättre att åka för varenda gång faktiskt ;)

Hälsat på hemma hos Anne, Roger och nyinflyttade Diezel  har vi också hunnit med. Väldigt söt, ja nästan äckligt söt! En sak till, är det verkligen sådär små?! Efter fem valpar tycker jag man borde lärt sig att de är så små, men det gör man verkligen inte! I allafall inte jag... ;D Sammanfattning är alltså: liten men naggande god :) SUPERSÖT!

Nu har jag just ätit och ska ut med hundarna och träna lite handling och utställning :)

Puss o kram

Dessutom en bild på Diezel, här är han yngre än nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe...

Det är ju klart att jag är en söt kille. Matte säger att jag är det hela tiden, tjat, tjat... Och så tvingar hon och husse ut mig i kylan, förstår inte det. Men "ett stort tack" för att du tyckte jag var söt ;)

Tass

2008-12-30 @ 19:58:49
Postat av: Diezel

Hehe...

Det är ju klart att jag är en söt kille. Matte säger att jag är det hela tiden, tjat, tjat... Och så tvingar hon och husse ut mig i kylan, förstår inte det. Men "ett stort tack" för att du tyckte jag var söt ;)

Tass

2008-12-30 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0