Altanhäng och popcorn


Idag när jag kom hem från jobbet landade jag på altanen med hundarna, i mon ensamhet, med pastasallad i handen och musik i öronen. Behövs ibland. Hade en tuff dag på jobbet igår, extra tuff. Hann inte gå på toa eller knappt dricka vatten på hela dagen, gick i ett i 10 timmar. Återhämtade mig lite idag iallafall. 

Jet är frisk från sin långvariga urinvögsinfektion äntligen! Och Pi går på NSAID för ryggen, så får vi se vad som händer. Känns bra att det är på rätt väg!

Är så glad i mina älskade hundar, och min motivation är på topp. Ska fortsätta med träningsplan för Jet och sen är det bara att sätta igång där i lagom tempo. :)

I helgen var jag och Simon i Årjäng hos hans fina föräldrar. Vi var på 50-årskalas  som var trevligt, drack vin, satt i solen, grillade och myste. En toppenhelg!


Både älskade syster Hanna och kusin axel har fyllt år. Grattis älskade ungar!



Om två veckor har jag semester! Då blir det mer tid med kärlek, hundar och familj. 


Jet är påväg att utvecklas till en nära vän och fantastisk hund. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0