Det där med livslång kärlek

Jag har en ny design, och en ny header. Det är ju nytt år. Och det är nästan som att det sitter en ny person här vid tangenterna och skriver. Vad jag utvecklas som person. 
 
Tänkte berätta lite om mina mål vad gäller hundarna och mig för år 2014
  • Pi ska bli en klass 3-hund vad gäller agilityn
  • Pi och jag ska gå på kurs
  • Jag ska göra en ordentlig träningsplan för en valp som inte finns
Ja, så ser det ut. Kanske ser fjuttigt ut, vad vet jag. Men det kommer innebära stor utveckling och noggrannhet för att nå dessa mål. Jag och Pi är på gång, och lite vintervila är inte fel för att få upp motivationen ordentligt, både hos honom och mig. Just nu är motivationen på TOPP. Ge oss barmark igen, snart. Tills dess ska vi träna så mycket som möjligt i inomhushallar, fysträna och träna på annat sätt som gynnar agilityn.
 
Vad gäller livslång kärlek har jag egentligen ingen kommentar. Mer än att livet handlar om det. Om man frågar Håkan.
 
 
 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0