Drive by

Har haft dåligt med tid att blogga. Sista veckan i skolan nu innan tre veckors APU och påsklov. Jag har komprimerat ihop min praktik så att jag kommer få mycket ledigt. Då ska jag träna massa hund, göra klart min historiauppsats och åka till Lidköping med Lego. :) ska bli otroligt roligt och skönt, men kommer andå att sakna Värmland med tanke på den korta tiden som är kvar här.

Har fixat balklänning och studentklänningen ska mamma och jag sy på lovet. Skor är också klart! :)

Ikväll ska jag göra klart mitt avelsprogram för flat. Har allt klart i huvudet, ska bara skriva ner det och lägga till bilder. Det roligaste och mest spännande är kvar!

Har sökt en del jobb och fått kallelse till Högskoleprovet idag, spännande! Och snart fyller jag år.

Igår blev Jennifer och jag födelsedagsöverraskade av våra fina tjejer, lurade kan man lugnt säga. ;)

Om några dagar åker jag till Kennel Sort Guld, och till en otroligt spännande kombination. Valparna är runt 7 veckor, perfekt att träffa dom under praktik vid den åldern!

Har fått min studentmössa. Divino och Godis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0