Har gått genom livet med en övertygelse

Det har varit en riktig toppenhelg. Och det bästa är att den inte ens är slut än!

Igår storstädade jag, tvättade fyra maskiner och var ute och gick med David och Godis i skogen. Godis fick springa massor och sen fick han gå ett kort spår som David lagt. Han är så duktig, han tog vinkeln utan minsta problem! Det är så härligt att se honom springa runt i skogen. Han är otroligt kraftfull och tar sig fram smidigt. Han har väldigt bra kroppskontroll för att vara en älg-flat i 1-årsåldern. Haha! Jag skickade också in min historiainlämning som jag gjorde klart igår - superskönt och äntligen! Det var en uppgift som framkallade både tårar och ilska, men nu tror jag att det tillochmed blev väldigt bra och den är gjord.

Idag har jag gått upp vid tio, skönt med sovmorgon. Håller på att tvättar på jackor som jag sen ska impregnera, de såg ut som..ja de hade massor med hundtassar på sig iallafall. Dessutom tror jag att Valdo är den skyldige sedan vi tränade jackobyten på jullovet i regent..det blev lite too crazy! :) Hittade Valdos hårstrå i filen imorse..han finns med trots dessa 17 mil.

Saknar hundarna och familjen där hemma. Mycket. Igår fyllde mormor 61, grattis i efterskott på födelsedagen! Morfar har också gått i pension, så skönt för honom, grattis till dig med morfar! ♥

Nu ska jag skriva om två servicehund trick jag lärt Godis i en inlämning vi har. Han har lärt sig att öppna och sätnda skåp och lådor samt att hämta nycklarna. Duktig! På tisdag har vi prov i samhällsekonomi..plugga till det blir det också idag.

Har så mycket planer med min lilla 3,14. Vill påbörja träning nu nu nu nu!

Ha en bra dag - det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0