Tror du vi kan ropa efter nån med förstånd som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar.

Det är med både sorg i hjärtat och i hela kroppen egentligen, jag snart går och lägger mig. Det gör så fruktansvärt ont i mig att såra en människa, när jag inte gjort något fel. Att det ens kan bli såhär. Hade ingen aning. Det är fruktansvärt. Jag är bara den jag blivit formad till och sedan själv format mig till. För mig är det bra.

Tårar i ögonen och gråten i halsen, kommer att vara med mig inatt. Har ingen ork eller lust på det här längre. Vet inte vad jag ska göra annorlunda.

Du var såå välkommen. Du visste det. Du ställer upp på mig och jag på dig. Vad är det som gör, att det blir såhär fel. Jättefel. Jag vet inte alls.



Kunde inte tänka logiskt eller sunt ,
och för varje sekund som du inte fanns där ,
blev det tungt.




Jag är sugen på förändring nu. Klippte mitt hår igår och färgade det förra veckan. Nu ska jag uppdatera min garderob till höst. Sen ska jag börja sminka mig annorlunda, bli den där härliga, glada och otroligt energifulla brud jag är. Framförallt, när jag blir frisk ska jag fortsätta gymtröna och löpträna. Fy fan vad underbart det kommer blir.

Kommentarer
Postat av: Mami

:* <3

2011-09-23 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0