Jag får liksom ingen ordning

Känslan när jag tar min varmare jacka, för att ta en kvällsrunda med Godis. När jag sedan inser, att det finns hundgodis i fickan på jackan. När jag därefter inser att det även finns en hundleksak och ett utställningskoppel. Det är då jag inser, hur snabbt det verkligen kan gå. Senast jag använde jackan, var när jag tränade med Divino. Känslan, när jag inser hur snabbt du försvann från mig. Men ocks¨å känslan över hur länge det har varit såhär tomt. 
 

Varje dag, varje natt, varje timme, varje minut och varje sekund tänker jag på dig. Jag försöker förstå att du inte kommer tillbaka. Men det är så otroligt svårt.




Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0