Vi lever alla med känslan att falla.

Tåget var försenat i fredags. Som SJ alltid är. Känns det som iallafall. Började med att tåget var försenat från Karlstad med 30 minuter. Sen fick vi vänta på grund av massa tågmöten. Och sen var vi över en timme försenade. Väl framme i Hallsberg hade mitt tåg till Ludvika gått för 45 minuter sen. Och jag fick vänta i nästan två timmat på nästa. Även detta tåg blev försenat med 30 minuter. Och jag var hemma 22.00 istället för 19.20. Resan blev nästan 8 h istället för 5. Stackars Godis, han blev supertrött. Men var duktig på att åka buss och tåg, nybörjaren. :)

I helgen har vi varit hos Monica, vilket var trevligt. Sen en sväng till Vetlanda också. Det var mer än trevligt! Helgen har bestått av andjakt, trevliga stunder och träffat familjen. Saknat dom hade jag!

Idag har jag och Godis varit i skogen och spårat igen. Han var superduktig. Jag är stolt! Det är filmat nu, till mitt Dog Project. Ska redovisas på torsdag, jag skrev i princip klart det ikväll. Skönt! Jag har också gjort matteprov idag med lyckat resultat. Nu ska jag lägga mig och kolla på Erik och Mackan. BÄST!

Skol-IF har förresten hälsovecka. Och det verkar skoj. ;) Vi bjuder på fruktsallad och kaffe. Sen är det aktiviteter och monter i skolan! Det händer grejjer här.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0