Everything i need, and more



Detta är anledningen till dåligt bloggande de senaste dagarna. Jag var ute och sprang i söndags morse, och Godis fick tag i mitt bredband. Han hade..plockat isär det en del. Det fungerar med andra ord inte. Och man inser inte förrän något sånt här händer, hur beroende man är av det. Exempelvis kom jag hem från skolan idag. Hade tänkt att plugga på min engelska filmrecension. Trots att jag ahde önskat ha hjälpmedlet tyda.se så tänkte jag plugga på recensionen, eftersom jag inte har internet. Men mitt arbete låg ju på mailen..hur ska jag då kunna hämta arbetet. Tur att jag har fina vänner, nu har jag fått låna Idas mobila! :)

Har haft ett matteprov nu på kvällen. Fram till strax över klockan 18. Det var för att försöka höja mitt betyg i matte B, helt avgörande alltså! Gick sådär. Väldigt svårt. Får nog vara stolt över mitt VG, och får hoppas att provet visade liknande.

Igår satt jag i skolan till halv tio på kvällen och pluggade. Vi har så mycket i skolan. Jag undrar vart mitt sociala lic tagit vägen, mitt hundtränarliv eller mina mysiga kvällar med film och dippade grönsaker. Det har varit såhär i flera veckor nu. Direkt när jag kom hem efter provet idag, så gick jag ut och gick med Godis. Och nu ska jag plugga engelska, laga mat och duscha. Innan Godis ska ut igen.

Sen ska jag spela memory med Godis, och träna lite fotpositioner. Det är vad vi sysslar med just nu. Han har blivit otroligt duktig på att söka kontakt! Han är positiv och härlig att träna med, som vanligt.


Såhär duktig är Godis på att vara i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0