Världens bästa vän har fyllt år.

Det är redan torsdag. Idag håller jag på att göra klart engelskan. Den ska bli färdig idag, den där jämförelsen. Sen ska jag föra över alla kort vi tagit nyligen från datorn till min hårddisk, vill ju med dem till Forshaga!

Jag har gjort mycket de två senaste dagarna. Ätit pizza och kollat på hyrfilm med bästa brudarna Mikaela och Judith. Så himla skönt att träffa er igen, tjejer. Igår var jag och Mickis och hälsade på vid mormors dagis med hundarna, det var väldigt roligt. Barnen blev glada! Efter det åkte jag till mormor och la ett spår till Godis samt tränade en pinnstig. Det går framåt nu, och jag har en träningsplan för hur vi ska gå vidare! Tänkte försöka hinna spåra idag igen med honom, efter att engelskan är klar. Det är så skönt att ha körkort, otrolig frihet!

Det är synd att det blir mörkt så tidigt. Inte trevligt att vara i skogen efter halv fem nu..det blir snabbt kolsvart. Men om jag inte hinner spåra för att mörkret kommer (beroende på hur seg jag är med engelskan) så åker jag kanske till agilityplan istället. :) Vore roligt att träna igen med hundarna där!

Tränade agility med Pi, Valdo och Godis i förrgår. Med Valdo stod jackobyten och kontaktfält (med omvänt lockande) på schemat. Han var väldigt duktig, det var roligt att träna.

I förrgår hade också världens bästa brud födelsedag, Josefine! Grattis till 18 år, världens bästa vän.

Och snart är det lördag, vilket innebär Forshaga igen. Tiden går snabbt..

Nu blir det engelska, pluggpluggplugg.


Jag kan meddela att Pis öron inte längre är vippade. De står rätt upp i vädret-. Dags att göra något åt det nu, egentligen. Men måste erkänna, jag tycker han ser otroligt cool ut med uppåtöron.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Aww tack så mycket erika! <3 du som är världens bästa vän! låter som vi har lite samma tema på vårat lov, massa hundträning :D synd att vi inte bor lite närmare, då hade du väldigt gärna fått hämta upp mig för att träna lite agility ;)<3

2011-11-03 @ 17:17:57
Postat av: Erika

Jag hade mer än gärna hämtat upp dig för agilityträning ! Är så himla mycket roligare att vara två och träna. :) <3

2011-11-05 @ 16:19:19
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0