Godishundar som är gjorda av kärlek

Godis är en fin hund. Han ät otroligt go. Snäll! Tror bestämt att han är gjord av kärlek. Ett hjärta av guld! Helgen har varit bra. I fredags var jag och tjejerna ut på Tempel i Karlstad, för att fira Josefine och Åsa. Det blev en riktigt lyckad kväll, slutade med att vi var runt 20 st som drog in, både tjejer och killar. Igår så umgicks jag mycket med Godis. Tränade med honom. Han börjar bli så otrolgit duktig. Jag tränar mycket fpokus med honom, det är inte okej att han fjantar sig. Han måste hålla koncentrationen. Det har blivit så mycket bättre, och det märks främst på promenaderna. Vi går tillsammans nu, han och jag. Det är väldigt skönt att det äntligen gett resultat, började riktigt fundera ett tag på vad jag gjorde för fel. På kvällen blev det innebandy i Deje, superskoj och skönt att röra på sig. Tokiga var vi! Efter det så gick jag till Ida och Lollo för att kolla på Kronjuvelerna (med Björn Gustavsson, som alla därför missförstått och tror det är en komedi) med dom, Mickan och Oscar. Den är bra den filmen. Trots att jag såg den på höstlovet med familjen och kompisar där. Trots att jags ett den två gånger är det många frågetecken än. Tror jag tycker den är bättre nu, än vad jag tyckte efter första gången. Den har ett fint budskap. Allt har sin mening. Idag har jag umgåtts mycket med min voffs! Jag har pluggat, två prov till veckan. Så har jag varit ute med Godis och busat. Nu ska jag plugga mera, äta lite mat (efter blir det choklad, Icas helgklipp var en marabou 200g för 10:-). Det sista jag gör innan jag somnar är att läsa en novell som vi har tolkningsprov på imorgon! Kommer gå bra. :) Inställningen ska vara god!¨Glöm itne beckfilmen på tv ikväll! Saknar Ludvika en hel del. Och väntar samtal av Mickis. Så om du ser det här min vän, väntar jag fortfarande på att du ska ringa! Saknar dig! Saknar också min fina familj, och de fluffiga fyrbenta. Den första nyckeln går till lyckan Den andra nyckeln går till glädjen Den tredje nyckeln går till kärleken Och den femte nyckeln går till himmelen Jag saknar dig Divino. Det går tydligen itne att publicera bilder idag på blogg.se. Får bli ett foto imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0