Fina ord av Robin Padam

Igår, när jag läste min mail hade jag fått ett mail som var lite mer speciellt, än de andra. Det var från Robin Padam. Tyckte det kändes otroligt lustigt att jag hade fått från honom, just igår, då jag faktiskt hade tänkt på honom under dagen. För på bussen, hem från Kolmården lyssnade jag på hans låtar i mitt headset, och undrade just hur det hade gått för honom i Idol.

Robin är en otroligt duktig musiker. Han är en gammal vän till mig, vi gick i samma klass under högstadiet. En underbar klass!

I mailet berättade han att han läst allt fint jag skrvit om divino, och att han var ledsen för min skull. Han avslutade med Vila i Frid.

Robin ville dedicera en låt åt oss. Den var till oss båda, till mig och Divino. Tack Robin! Det betyder otroligt mycket för mig. Mer än du någonsin kan ana! Det tåras i mina ögon, över hur fina vänner man kan ha. Jag tycker så otroligt mycket om Er alla! Vet inte, vad jag skulle göra utan Er.

Låten han tilägnade oss, var Fix You, med Coldplay. En cover. Du hittar den här. Tycker att alla ska gå in och lyssna. Han är otroligt duktig.


Foto: http://soundcloud.com/robinpadam/tracks

Tack än en gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är duktig Robin, hoppas på att det gick bra för han i idol. Då vet jag vem jag ska rösta på.. Å det är inte bara han som är duktig, det är du med som orkar och hinner med allt! Kram påm dig bästaste Erika <3

2011-05-06 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0