Ungdoms-SM

Jag håller fortfarande på att pyssla med en hemsida. Det är så jobbigt och segt när det krånglar, men jag antar att det kommer att bli lättare och lättare när man blir van. Och ju mer man gör på sidan, desto mer klar blir den. Då kan man bara uppdatera sen, det är ju det som är roligt. ;)

Jag var på Ungdoms-SM i helgen och tävlade i Senior Handling och i agility. Agility var både individuellt, med Lego i klass I och Valdo i klass III. Sen med vårat lag, Boom Boom Paw. Vi tog silver! :D Individuellt gjorde både Lego och Valdo fina lopp. Valdo och jag fungerade faktiskt väldigt bra ihop, med tanke på att jag knappt tränat med honom, det är Fredrik som gjort det i sommar. Jag känner mig lite ringrostig med att inte ha kört särskilt effektivt sen Divinos bortgång...

Det blev iallafall en hel del fina lopp. Lite fina bilder från helgen kommer senare, håll utkik! Vi har tagit en hel del bilder i sommar på hundarna, det kommer att uppdateras i bloggen framöver. :)

Jag har köpt mig en extern hårddisk och har laddat upp alla foton från 2008 till nu, på den. Nu blir det lättare och roligare att både blogga och fixa med hemsidan i Forshaga också, hur jag nu ska ha tid med det! Haha..

Nu ska jag sova, imorgon ska jag försöka ha en fixardag, och fixa saker som jag känner att jag behöver göra och har behövt länge.

Tycker det är så roligt att blogga, men när tiden itne räcker till är det så. Jag kommer igen lite senare! Har varit mycket annat nu, så motivationen till att skriva har inte funnits, och framförallt inte tiden...


Tänk vad stor min lilla godiskille har blivit. Han väger nu drygt 30 kg och är en stor kille. Och duktig, 7 månader gammal! Hjärtat!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0