jag tror när vi går genom tiden, att allt det bästa, inte hänt än.

Dagarna bara går och går. Förstår knappt att skolan har börjat igen. Ännu svårare att märka av det, när jag själv har praktik. Men ändå. Sommarlovet är helt slut. Och sommaren också, får jag en känsla av. Det känns höstlikt ute. Kallt och blåsigt. Jag börjar känna suget efter att uppdatera min garderob, till nya höstplagg, istället för sommarplagg. Det har gått så fort. Allt går så fort, jag hinner inte med.

Igår var det utgång. Vi började med att träffas hemma hos Judith, jag och några tjejkompisar, för att fixa iordning oss. Därefter kom det några fler, vi grillade och åt supergod mat. Senare var det dags att ta sig in till stan. Vi hade väldigt trevligt! När jag kom hem halv tre inatt så var det 8 grader ute..som sagt. Höst.

Idag har jag fixat massa saker som legat över mig sådär länge. Såna där saker som man måste göra, och därför blir det så tråkigt att man aldrig tar sig för det. Men det var skönt att göra det! :)

Nu ska jag kolla på lite kläder på internet. Har massa inspiration, för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0