Foton på en söt godisbit och en tårig dag

Idag har vi varit hos mormor och morfar på påskbord. Det var trevigt, hela släkten var där. God mat! :) Tack för påskägg mormor och morfar, eller jag menade påskharen. Hihi.

Det har varit en tung dag idag, men vi kämpar på. Jag tycker väldigt mycket om min familj och uppskattar lugna kvällar i soffan med en film och en varm kopp te, efter att vi varit ute under dagen och fotograferat samt tränat hund.

En hel del tårar under kvällen. Jag hoppas jag kommer lära mig att leva med Divinos tomrum. Eftersom ingen kommer kunna fylla det. Jag hoppas också att han har det bra nu. Han är värd det bästa som går att få. Det absolut bästa. Divino - mitt guld, min diamant.


Stå fritt


Uppställd
Jag vill understryka att jag aldrig redigerar bilder på mina hundar så att de på något sätt ser annorlunda ut mot vad de gör i verkligheten. De enda jag redigerar ibland är färger, beskär bilderna o.s.v.


Rörelser

Han är otroligt härlig. Och jag är lycklig, över att han är min. Att han är våran. Ingen kan ta honom ifrån oss, och vi älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0