Soligt

Det har varit soligt och fint ute i princip hela veckan. Idag vid lunch tog jag och Monica en skön skogspromenad med hundarna, slutade dock mindre trevligt med dåliga stigar i skogen och snö upp till låren. Men det var ju i och för sig bara att åka hem, låta skorna torka och sätta på sig ett par torra strumpor, så är ju inga problem alls - om man inte ser det som ett problem! ;)

Riktigt skönt var det ute iallafall, härligt väder och allt!

Snart är min praktik slut här, och då ska jag åka hem till Ludvika. På söndag om en vecka ska jag tävla i länskampen med Divino i agility. Det blir nog, vi är uttagna i Västmanlands lag. Direkt efter tävlingen blir det att åka tillbaka till Forshaga, ska bli roligt det med!


Såhär fint väder har det varit ute denna veckan!


Till Forshaga ska Divino såklart följa med, och jag tror han har saknat Stina lite.

Kommentarer
Postat av: josefine

och både jag och stina saknar dig och divino ! och vi kommer hålla tummarna stenhårt för er på söndag :D<3

2010-03-15 @ 10:07:29
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0