Förkylning och trasigt bredband

Hejj,

Bloggen har varit väldigt ouppdaterad...verkligen. Nu är vi tillbaka i Forshaga iallafall, såklart. Det var ju någon vecka sedan, haha. Men så går det när man inte uppdaterar med jämna mellanrum. Vi fortsätter med att trivas bra här nere i Forshaga och livet rullar på. :)

Jag har blivit väldigt förkyld, har så otroligt ont i halsen. Det är väldigt jobbigt. Var på Apoteket igår och köpte panodil och strepsils. Måste verkligen säga att jag är besviken på dessa halstabletter, de ffungerar knappt trots priset. Aja, så går det ibland. Jag hostar dessutom en del och har haft ont i huvudet, men huvudvärken har blivit lite bättre. Skönt!



Jag har just nu datakunskap, men är klar och vi får sluta nu. Anledningen till att jag nu itne kan blogga är också bredbandet som slutat fungera. Helt plötsligt fungerar det vara inte, fast jag använde det drygt en timme innan. Ska ta med det till Ludvika i helgen så att vi kan lösa det där.

Familjen och hundarna där hemhemma är iallafal saknade, även om vi trivs jättebra här i Forshaga!

Jag saknar lilla Tio som jämt lyser upp min tillvaro, och Lego den bruna chokladbiten som ska ligga bredvid mig när jag tittar på tv han fattas också. Nu blev jag ju bara tvungen att skriva om Valdo också, haha. Han var ju den enda som var kvar. Inte för att han itne var saknad, bara det att jag tänkte skriva att jag saknar hundarna, och bara skriva om någon hund. Men nu blev det om alla hundar, så ja, jag saknar Valdo också med sina humörsvängningar ocha llt hans hår som ligger över hela golvet en timme efter att man har dammsugit :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0