Ny vecka, härligt värre!

Jag sitter i hundstallet i Divinos box och tänkte blogga lite grann. Får klagomål från vissa at det uppdateras väldigtr dåligt...jaja. Håller väl med egentligen. ;)

Han är helt otroligt lugn i boxen just nu, superskönt är det. :) Just nu ligger han i sin bädd och sover bredvid mig! Härligt är det!

Jag lovar att uppdatera med lite bilder snart förresten...

Idag är det hunddag, och vi börjar om 5 minuter. Hinner inte bli så mycket mer skrivet därför. Men jag tänkte faktiskt, tro det eller ej, blogga lite ikväll också. Men i första hand ska jag plugga på mitt rasarbete om Flatcoated retrievern. Spännande!

Vi hörs ikväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0