Mysig lördag



Dagen började med att jag vakande tidigt, klockan 8. Och ändå hade jag försovit mig 1 och en halv timme! Vi akulle egentligen upp halv 7 jag och mamma för att åka till Räfsnäs och träna. Men nu blev det Wallander - film istället på Tv och frukost med nybakat bröd :)

Sen åkte vi till Norrbo till Marie-Anne och Leonora, de tre sydde och jag tittade på, hihi, så jag har verkligen inte fått något vettigt gjort på hela dagen. När vi kom hem åt jag och mamma, sen åkte vi till moster och Peppo i Klenshyttan, tittade på Meloedifestivalen och åt lite gott :)

Nu är vi hemma och filmen Min stora kärlek är på TV, paus nu så jag passade på att blogga. Mycket fin film, och lite sorglig också. Men verkligen något jag rekomenderar för er som inte sett den! :)

Neh, imorgon är det freestylekurs, så nu ska jag gå oich titta klart på filmen, sen ska jag sova.

                                                                                                                                                                                       Puss o kram,
                                                                                                                                                                                       Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Robiiii

Du är jättefin, Erika! :)

2009-03-13 @ 15:55:21
URL: http://lalala.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0