HEEELG

Nu är det äntligen HEEEELG igen! Fast jag har nog inte precis längtat, för det har jag inte hunnit! Veckan har gått superfort och jag har knappt fattat att det redan är helg :)

Nationella provet igår var jobbigt, det var ju uppsats och vi satt och skrev länge. Men jag tror det blev helt ok och jag tuggade lite morot medans jag skrev ;)

På kvällen´gick jag och fmailjen till Anne och Roger för att fika och så skulle jag dessutom fota Diezel. Eller det var mamma som fotade, och jag ställde upp honom. Nya foton finns nu på hemsidan på både Lego och Diezel.

Ikväll ska jag ta det lugnt, plugga lite och titta på TV. Kanske göra lite nytta också, iallafall titta över freestylekursen som är på söndag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0