Aqua Nova och Peace&Love-biljett fixad

Idag var jag, Judith och Elin på aguanova i Borlänge (äventyrsbad), vilket var mycket trevligt som vanligt :) Tåg dit och hem, och nu på kvällen har jag tittat på hockey med mamma. Det var på TV, Bofors-Västerås. Resultaten blev 1-3, Västeråsseger! *jubel*

Dagen har varit lugn och skön :) Imorgon blir det nog hundpromenad och träna, sen på kvällen blir det fest, kul kul kul!

Jag och Judith köpte våra P&L biljetter idag, WEEE! :D Nu är det alltså så att det blir av med festivalen i Borlänge i sommar, man vågar inte hoppas förrän man håller biljetten i handen, och nu gör vi det :) Känns bra, väldigt bra!

Jag känner också att jag inte har någon koll på vilka tävlingar jag vill och kanske borde åka på framöver. Ska kolla över vad det är man borde fundera på och sedan ev. anmäla :)

Härlig dag :)

Jag och Judith i vintersolen :)

Kommentarer
Postat av: R I V E T S

åh va söt bild!! :)

2009-02-26 @ 19:32:31
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0