Västerås, shopping och gh

Var i västerås söndag-måndag hos josefine och hennes familj. Trevligt var det och på måndagen shoppade vi inne i stan hela dagen innan jag tog tåget till Ludvika kvart över sex på kvällen. Hittade massa roliga saker.

I lördags var jag dessutom i Borlänge och shoppade med Jusith och massa tjejer, det var också väldigt trevligt! :)

Igår hade vi en mysdag hemma hos moster och peppeo. Vi spelade massor med guitar hero och åt jättegoda köttbullar till mat. Och inatt såg jag junior VM på tv. Sverige-Ryssland, seger med 4-1.

Det är vad jag har haft för mig de senaste dagarna, nu ska jag spela lite mer guitar hero tror jag.

Köpte förresten en ny parfym idag, som luktar mums.

Det här inlägget fick inget sammanhang, haha. Och jag hoppar mellan dagarna fram och tillbaka. ;) Bra skrivet Erika! haha

Kan jag lika gärna skriva med att hemsidan nu fungerar att uppdatera och att jag också har uppdaterat den.

Pussss

Kommentarer
Postat av: josefine

imorgon kommmer jag till dig!! :D:D<333

2009-12-30 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0