Svenska mästerskapen

Imorgon åker jag till Stockholm med mormor och morfar för att tävla SM i Junior Handling på lördag. På söndag tävlar jag på Sveriges Hundungdoms junior handling tävling med Annas tik Hippie. Min gulliga vän som alltid ställer upp i vått ovh torrt!

Jo, iallafall så finns det inte mycket tid till att blogga, min tid går åt till annat just nu. Jag har precis duschat Divino och han ska snart trimmas klart. Sen ska jag packa och lite sånt. Ska bli skönt att vara framme i Stockholm redan imorgon, slipper man gå upp så tidigt på lördag, och söndag med för den delen.

Min hemsida fungerar inte att uppdatera för tillfället. Eller tillfälle och tillfälle, kanske 3 veckor. Börjar bli lite irriterad på det men det har inte funnits tid för att ta tag i det. Ska jag göra framöver.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0