Lugn dag

Det har varit en mysdag, söta Mikaela har varit här från igår till idag och åkte hem alldeles nyss. Vi har tittat på tre filmer idag, en wallander, en beck och så Eva & Adam- Fyra födelsedagar och ett fiasko. Enj underbart skön dag har vi haft, och Mickis du har varit så saknad!

Jag har fixat lite på mitt rum också, och imorgon bir det städa och tvätta. Sen ska jag och mamma fixa en del också tror jag. På stan en sväng bland annat, och fixa det sista innan jul. Trevligt!

Julgranen har blivit klädd här hemma nu också, och det kommer bild på den lite senare idag, eller kanske imorgon. Den blev fin iallafall!

Nu ska jag kika på andra avenyn,

pussssss

Kommentarer
Postat av: Mickis

åh, du är bara för underbra! jag har saknat dig som satan, tack för två underbara dagar <3 jag älskar dig, min bästa vän !

2009-12-22 @ 21:57:28
Postat av: ica-erikaa

åh hjärtat, tack själv, du är underbarast min bästa <3

2009-12-22 @ 22:59:57
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0