Tro det eller ej...

...men nu har vi en DATOR! Kan tänka mig att det är många som vart ut på bloggen många och gånger och blivit trött på just ordet: Datakrasch! Men INTE nu längre! För nu har vi en sprillans ny computadora! Så nu ska här bli ordning på allt:

*Blogga mer!

*Uppdatering av hemsidan- www.mysflattar.piczo.com

*Uppdatering av Fagersta HU's hemsida

Låter bra va?! :)

Dessutom kom jag på att det nästan är bara fyra veckor kvar till JULAFTON :O Har inte ens planerat än en enda klapp :P Men förra året så köpte jag ju mina sista julklappar den 23:e så egentligen är jag ju i ganska god tid nu, haha. Fast det är ju inga julklappar köpta än, så det kan ju fortfarande bli som vanligt- sista minuten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0