Tisdag 8 juli

Idag vaknade jag kring klockan 10. Gick upp och åt frukost och matade ej vovvarna. För jag tog bussen till Hagge igår som gick från OK klokcan 19.30. Bestämde mig för att vara här ett tag nu, på fredag åker jag ju till Mora på agilitytävling igen, men vardagarna denna vecka passade utmärkt för en tripp till systrar och pappa i Hagge.

Efyter frukosten gjorde jag mig iordning för att sedan gå ut och leka med systrarna som jag lovade innan frukost. Som vanligt var de mycket piggare än jag på grund av att de hade varit bakna sen klockan 7...gäsp.  Hanna tyckte att det tog för lång tid för mig att äta frukost, jag hade ju lovat dem att komma ut och leka häst!

Nyvaken som jag var gick jag ut till dom för att leka häst. Tog snabbt min position som att hålla upp ett hopphinder på ena sidan för att de inte fanns något att luta det emot. Jag var ju fortfarande trött! Men så lätt kom jag inte undan, haha.
- Nu ska du hoppa hästen Erika, sa Hanna. :D
Det var väl bara att resa på sig och springa runt på gräsmattan, så nyvaken att det kändes som om att jag skulle snubbla! Barn är så underbara, det tar verkligen dagen som den kommer och har ingen tid för planering eller stress!

Under dagen har jag mest umgåtts med systrarna och så, sen har jag setat vid datorn nån sväng också. Ganska lugn dag faktiskt, och det var längesen.

Men jag saknar vovvarna! Jag har ju inte träffat varken Tio, Divino eller LEgo sedan igår, och det är inte lätt! Det blir så lugnt och tyst utan någon fyrfotad i huset tycker jag! Imorgon kommer jag ¨till er vovvar! :)

Imorgon ska jag och mamma trimma en hund. Bruna flatcoated retriever Falcon. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0