Tredje chokladbiten idag

Idag har jag tagit den tredje chokladbiten i min kalender! Gud vad fort tiden går :D Imorgon har vi tagit 4/24= 1/6. En sjättedel, det är ju snart julafton alltså :)

Idag har jag haft mitt spanskaprov och mitt matteprov, äntligen har jag det gjort. Så är jag klar med hemkunskapen också, så nu har jag inget att plugga längre. Skönt!!!

Ikväll ska jag och Judith på dans på Högberget. Vi har inte varit där på några gånger, har faktiskt inte orkat.

Nu ska jag koncentrera mig helt och hållet på att ladda och plugga inför SM! :D Äntligen kan man koncentrera sig på det, nu har jag ju gjort klart allt i skolan!

Kanske jag och Judith bör laga mat snart, men det har jag inte sagt till henne än ;) Spaghetti och köttfärssås är våran specialité men idag blir det nog något annat :D

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: erikaaa

men duu.. skönt att bara kunna ladda inför SM nu! själv har man naturkunskapsprov sist av allt på fredag.. väldigt otaggad på det kan jag säga:P

2008-12-03 @ 20:38:27
URL: http://eeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0