It looks magic, it is magic

IGÅR KVÄLL KAMPADE JAG OCH 3,14, HAN HADE SÖNDER MINA BYXOR. Monsterkampare! ♥

En sån här underbar dag, fast egentligen inte. Men en sån dag som man vaknar, och bara känner att man vill ligga kvar under täcket hela dagen. Under dagen händer sedan något, och man mår så oerhört bra plötsligt. :) Såna dagar är underbara.

Godis är nybadad, jag är nyduschad och hundarna är nöjda och tränade.

Har bland annat tränat med Pi idag. Han är helt otrolig. Tränade starter, med omvänt lockande. Han förstod vad det var som gällde i princip på en gång. Vi körde med både kampleksak och godis. Vi har också tränat fotposition, samt liknande på höger sida av mig. Lite freestyle har vi också hunnit med som positiv förstärkning samt lite nyinlärning. :) Han är så duktig!

Imorgon åker jag och mamma till Västerås för att shoppa. Gustaf ska spela cup, så Fredrik och han åker mycket tidigare än oss och blir kvar tills fredag. Så nu ska jag kika runt lite på kläder, så jag vet vad jag vill imorgon när vi kommer dit. ;) Hittade ett par skor i Borlänge som jag ångrade lite grann att jag inte köpte, så ska nog kolla på lite skor imorgon igen. :)

Har beställs balklänning idag, och så har vi fixat till min studentklänning. Kommer bli hur bra som helst! :)


Jag saknar min bästa vän. Min lysande stjärna. Och jag saknar ord. Tiden har inte läkt ett enda av mina sår.


Kommentarer
Postat av: Josefine

men din skitunge du skulle ju höra av dig om du kom till västerås!! ;)

2012-01-05 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0