The best of the best

Det är bara dig jag behöver just nu. Jag tänker på dig hela tiden. Tårarna bara rinner. Jag hade aldrig någonsin kunnat ana, att det skulle bli såhär jobbigt. Jag har så många gånger, varit rädd att förlora dig. Tänkt, att ett liv inte kommer fungera utan dig. Just nu verkar det som att det är så. Utan dig, är jag ingenting.

Jag mår inte bra nu. Det är inte roligt nu. Det är jobbigt.

Jag saknar dig. Vila i Frid min älskade vän. Vi är många, som saknar dig. Du fattas oss.

Föralltid i våra hjärtan. Den gudomlige, Divino.

Sort Guld It Aint Necessarily. The best of the best.



Jag skulle offra allt, för att få stryka mina händer genom din päls igen. Och för att få möta din vackra blick, en gång till. Jag saknar allt du är. Min bästa vän. Du är så värdefull. Jag älskar dig. Vi alla kommer föralltid att minnas dig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet... Saknad. Tomhet. Något mycket värdefullt fattas och kommer inte tillbaka... Men minnet lever kvar - för alltid!!! Samtidigt lycka över att just vi hade turen att få dela våra liv med just honom - även om tiden blev för kort!!! <3 <3 <3

2011-05-19 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0