Vet. praktik och apoteksbesök

Idag har jag gjort min första praktikdag hos veterinären. Jag förstår att det kommer bli en mycket rolig och lärorik period, detta. :) Förra veckan var jag på Ludvika Djurbutik och de två veckorna som kommer ska jag vara hos veternären (denna och nästa vecka).

Imorgon är det dags för vaccination på Godis. Han tar med sig sin kompis Primo, som är jämngammal som honom. ;) De har väldigt roligt tillsammans!

Efter min dag hos veterinåären gick jag till mammas jobb. Tillsammans åkte vi till apoteket och köpte kompresser som var till för brännskador. Vi köpte också kirurgtejp m.m. Väldigt rolig shopping, hoppas att detta är över snart! Mamma tror att jag itne är tacksam över att hon hjälper mig så: STORT TACK MAMMA! (även fast jag är rädd för att det ska göra ont.. ;)

Jag har också lovat fler bilder på Godis, här kommer dessa. Ha en bra kväll!


Jag och Godis


Utställningsträning=roligt!


Godis (oredigerad)

hjärta.
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0