Godmorgon godmorgon

Underbara dag..den började inte underbart men tänkte att den skulle fortsätta underbart. Men hur började dagen?

Ja, för det första: Vad f*n gör jag uppe klockan nu? Jo, kvart i 9 plingade Josefine på dörren som bestämt, och som vi förstod så skulle jag fortfarande ligga i sängen för att jag inte hört alarmet på mobilen. Jag hade lagt fram kläder som jag jättefort satte på mig samtidigt som Josefine plingade en av FBKs hejarramsor på dörrklockan. Du är så underbar gumman!

Sen följde jag med Josefine och Veronica till bussen som gick klockan 9 in till Karlstad. Vi kommer sakna varandra så mycket och stod och pratade med varandra mellan rutan på bussen, jag och divino stod ju utanför. Jag förstod precis fast vi inte hörde, coooolt.

Så nu är det alltså

HÖSTLOV!

(Första gången i mitt liv man älskar skolan så mycket att man inte räknar ner eller längtar till lov).

Hur många åker till skolan mitt i natten när man redan fått höstlov liksom för att jobba med ett arbete Frivilligt?! Inte många...

Kommentarer
Postat av: josefine

allting är så sjukt... jag känner inte västerås längre... låt Forshagas 3 år pågå i en evighet!

2009-10-24 @ 16:19:14
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Veronica Wihman

the time of our lifes!<3

2009-10-25 @ 19:39:57
URL: http://wihman.wordpress.se
Postat av: Ica-Erikaa

Det är minst sagt sjukt josefine...säger samma, verkligen minst en evighet, hjärta



i love it, <3

2009-10-26 @ 13:38:05
Postat av: Ida

ÅH SAKNAR!!! :'( <3<3

2009-10-27 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0