Sommarlängtan & hemtenta

Ikväll har jag attackerat hemtantan, har gått rejält framåt. Imorgon kommer mamma och Fredrik hit till Skara, då tömmer vi lägenheten. Sen följer jag med till Dalarna för att fira födelsedag, träffa mina kära där hemma och träna hundarna. Terapi för själen! På söndagen måste jag tillbaka till Skara för praktiska prov måndag, men sen är det ledighet fram tills praktikstart i Karlstad den 31 mars - på MIN 21-ÅRSDAG!

Har sån otrolig sommarlängtan. Våran är så fantastisk nu, så sommaren kommer jag ta emot med öppna armar - den kan ju bara inte bli dålig med en såhär bra start? Nu ska jag njuta av vår, sol, kärlek, regn och lycka i några månader.

Men först skicka in hemtentan ikväll, jag bara ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0