Vart du vill så fort du kan Karlstad

Hej på er, Karlstad, ja. Allt.

Gick upp tidigt idag med Lollo, 7:30 ungefär. Kände mig glad. Pigg. Extra motiverad till att leva idag, på något sätt. 

Nu är hon i skolan och jag pluggar. Går ganska bra faktiskt. Öser in information i hjärnan. Toppbra känns det. 

Jag och Pi går en "online-kurs" för uppfödare Mia, grundträning i agility med Silvias metoder. Jättekul! Nya övningar har kommit ut ganska precis, och jag har gett mig fan på att vi ska klara allt. Det har resulterat i att Pis kamplust blivit bättre bland annat. Nu kan vi gå från godisbelöning till kamp. Gick aldrig förut! 



Kranen som syns från fönstret får det att kännas som att jag är med i en scen från "känn ingen sorg". 

Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0