Grishundar

Igår grävde hundarna (flattarna) i lera på bakgården. Och idag när vi var ute i skogen badade de i den. De är därför nyduschade och fina nu! De luktar mums istället för dy och elände.. Hurra!

Har haft en toppendag, köpt skal och skydd till min nya iPhone, handlat hundmat och varit ute i solen och skogen med flattarna, mormor och morfar, Anna och Peppo med Grim. Underbart! Nu ikväll så har jag och bror hämtat pizza och nu tittar jag och mickis på gladiatorerna och myser med hundarna. :)

Godnatt om ett tag!

Detta inlägg har inte blivit postat, det är från förra lördagen, slutet av mitt sportlov. Saknar alla hemma, familjen och hundarna. Katterna också faktiskt.

Har pluggat massor idag. Är i fas. Är i full gång med att kolla upp min framtid också, spännande! är färdig för att börja söka massa jobb nu, och efter högskoleprovet ska jag söka universitet. Under påsklovet har jag lagt upp min APU så att jag är massor ledig. Ska bl.a. åka till David i Lidköping. Sååå mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0