Om det där att må bra

Det där med att må bra handlar om så mycket mer än utseende. Det handlar om hur man mår både inuti och utanpå. Jag har otroligt svårt för de som enbart går på utsidan., jag tycker att det är fel. Jag har börjat träna otroligt effektivt. För att jag vill. Jag har mål. Dessa mål vill jag uppnå, och jag gör det med glädje och med stolthet, tillsammans med min fina vän lollo och våra fantastiska släthåriga retrievers.

Det är med gläde och en positiv inställning och attityd som jag nu går ut ochs pringer fyra-fem gånger i veckan (minst!!!) och gymmar 2-3 gånger i veckan. Jag sover bättre, jag mår bättre, jag äter sundare och jag är mer nöjd med mig själv. Min hy är mycket bättre och jag känner mig otroligt stark och stolt över mig själv!

Godis ser ut som ett stort muskelpaket. Och jag själv har blivit slankare och mer fit på bara en vecka. Jag mpt otroligt bra, och har så roligt tillsammans med min hund och med min vän.

Det här är inget jag måste, det är något helt annat. Det är något jag vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0