That's what friends are supposed to do

Det är mycket i skolan men jag ligger med bra. :) Försöker göra allt i god tid och plugga i tid. Nu ska jag t.ex. plugga lite religionfrågor tills provet nästa fredag. Som projekt på engelskan har jag viltspåret med godis, det ska jag skriva på mer imorgon. Han är duktig på att spåra, min Candy.

Jag och Lollo har precis varit ute och gått i knappt två timmar med dom stora svarta pojkarna. Nu är vi helt slut! På idrotten minst sagt köttade vi fotboll och bandy, har aldrig sett så många svettiga hundsporttjejer på samma plats.. hahaha!

Min vän. En riktig kompis. Jag är så glad att jag inte är utan hund här, att det gick att lösa med dig. Min sötis, godisbiten. ♥

En nytagen bild på honom.

Flatham's Shwåll Å Båll, 8,5 månader gammal.


Nu väntar vi bara på vuxenpälsen! ;)


Kommentarer
Postat av: moa

oh, tack för att du frågar! :D Han kommer från Shellricks kennel från början, men den kenneln sammarbetar med Magganett's kennel så det var därifårn jag köpte honom :D

2011-09-22 @ 07:18:27
URL: http://discoboogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0