11

Idag har jag och David varit tillsammans i elva månader. Tiden går så fort, jag är så kär. :)

Tyvärr så råkar ju slumpen bestämma att vi aldrig ska ses datumet 16:e, oavsett vad det är för månad. Så David är i Värmland och jag i Ludvika. För på söndag ska jag ställa två tikar på SSRK's nationella utsätllning i Smedjebacken. Ska bli roligt!

David, jag hoppas att du har haft och kommer ha en fortsatt underbar dag. Jag tänker på dig massor och vi ses snart!

Jag älskar dig!



Imorgon ska jag och mamma ut i skogen. Jag ska lägga ett spår till Godis och så ska vi träna apportering med Lego - då får Godis vara passiv.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blev jag ruggit glad när du skulle ställa hund! Å den glädjen dog lika fort igen. Jag ska ju till högbo.. Men om du har tid så pratas jag gärna vid på (eller ikväll?!) kvällen. Vi har ju så svårt att lyckas med det ;) Å såklart, grattis dig och David! Kramen

2011-09-16 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0