Himlen luktar plast

Idag har jag varit ute och spårat igen. Säger bara: Två spårpinnar och vinkel i samma spår. Två st. Klockrent! Han har börjat få bråttom efter markeringarna och får sitta och vänta på kommando (SPÅR) innan han får fortsätta. Samma gäller på påsläppet. Duktiga hunden, sötishunden!

När vi kom hem från skogen dammsög och städade jag klart. Började ju igår. :) Sen har jag lagat tacogratäng med Ida, det var hur gott som helst. Nu är Godis nybadad och luktar gott och mår bra. Han är också nytrimmad, vilket jag gjorde efter jag städat klart. Han är så fin min voffse!

Nu är David här, och vi ska slå på en film. Tycker väldigt mycket om honom, förresten. Ville bara säga det.

Ett så gulligt mms av mamma dök upp ikväll. Det var så gulligt att jag blev lite rörd till och med.

I adore her smile
I cherish her hugs
I admire her heart
but most all...
I love that she is
My Daughter

Älskar dig mamma.


Mamma när hon visar Godis på vårens Flatshow i Östra. Duktiga, båda två!

Godnatt.

(förresten, lyssna på "Himlen luktar plast" av Daniel Adams Ray. Grymt.)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Duktiga ni är! spårstjärnor! :) <3

2011-10-22 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0