Jag kan inte ens gå, när du inte ser på

Jag slutade 12 idag. Och jag har pluggat i nästan sex timmar efter det. Just nu mår jag inte särskilt bra. Nu ska jag laga mat, umgås med min hund och sen blir det promenad med rörelseträning. Sen ska gosevoffis få mat. För att sedan besöka sängen, och stanna där i förhoppningsvis 8-9 timmar. Jag är så trött. Hela tiden. Är glad för mina fina vänner för övrigt Som finns där och som gör mig så glad varenda dag. :) Pratade med Mikaela i förrgår. Den människan kan verkligen få mig att le och skratta! Du är fin, gosevän. Igår fick jag sju röda rosor av David. Han är bra söt. Vilken fin spontan sak, som kan lyfta en när det är lite tungt. 13 månader känns underbart. 13 månader och en dag. Det går fortfarande inte att ladda upp bilder. Jag ska maila och fråga vad det är som är fel. PUSS.

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh älskade vän, du är så bra, mådde helt underbart efter vi hade pratat, LÄÄNGTAR tills jul när du kommer hem till mig, bästa älskade vän !! <3

2011-11-21 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0