Lydnadsträning, promenader och storstädning

Idag vaknade jag halv elva, sen dess har jag ätit en snabb frukost och sen bara städat. I tre timmar har jag städat, men nu är jag äntligen klar. Det är så fint och fräscht, superskönt!

Resterande del av dagen ska jag träna, duscha och göra mig lite fräsch och sen kommer förhoppningsvis David! Lycka! :) Innan det blir det äta lunch och ta det lugnt framför tv:n, efter att jag tränat.

Igår var en  riktigt trevlig dag. Var ute och gick med Josefine och hundarna. Vi gick motionsspåret i SISU, för första gången gick vi milen. Så när jag kom hem var både jag och Valdo trötta, efter ungefär 13 kilometers promenad. På kvällen tränade vi lydnad, har börjat träna med apportbocken med Valdo. Familjen lär bli förvånad när de får se honom sen.. Han är superintresserad av apporten, och tycker att den är bland det bästa som finns! Det gick dessutom väldigt bra på träningen. Tränade att han skulle gripa apporten korrekt, utan tugg. Duktig vovve! :)

Efter det så tittade jag, Jennifer och Josefine på Talang och sen blev det en bra Wallanderfilm.

Jag sov väldigt gott inatt, efter gårdagens roliga och fullspäckade dag!


Jag och Godis. Bästa godisbiten! Det fina fotot: Malin Andersson (Tack mamma<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0