You're beautiful

Idag har jag haft ännu en dag hos veterinären. Det är fortfarande väldigt roligt och lärorikt, dagarna går snabbt och jag kommer på mig själv genom att titta på klockan och tänka: "oj är klockan redan...!"

Efter praktiken åkte jag och mamma och hälsade på Annika och Ida i Smedjebacken. Godis fick följa med och träffa Chip och Hugo, de är så gulliga! Gick toppenbra. :) Godis kände sig dock förvånad över att inte alla katter var lika villiga att leka med honom som våran katt är..hmm. ;) Våran katt är ju nästan mer som en hund än en katt faktiskt. Godis och katten leker, och det är ofta på kattens initiativ.

Jag har faktiskt också en dagens låt. Har blivit helt såld på Chester See-You're Beautiful. Här har ni den, lyssna och njut!



Nu ska jag gå och lägga mig, är verkligen trött.  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0