Primobesök

Det var väldigt lätt för något, att hamna i vägen för mig idag tydligen. När jag väl hade fått på mig träningskläderna, satt på hundarna reflexer och koppel samt fixat musik i hörlurarna så hittade jag inte mina träningsskor.. (inte helt okej att vara ute och springa i Fred Perry sneakers som är de enda jag har med mig från Forshaga). Så jag fick lov att strunta i det. Mammas kloka svar på det var då (när jag var arg): "det var nog inte meningen att du skulle ut och springa Erika, med tanke på ditt brännsår." Det har hon nog i och för sig rätt i, det har varit riktigt ömt. Men nu har det börjat klia rejält istället, vilket tyder på att det läker. Det är ju bra! Jaja, ut och springa blir det iallafall imorgon istället, då slutar jag tidigt, redan klockan två! :) Tränade mina armar med hantlarna idag, ganska rejält. Är iallafall något! ;) Älskar att träna armar, på något sätt. Är så roligt!

Älskade David ringde idag. Jag hörde att han lät lite bekymrad. Men jag var stressad, hade precis börjat äta kvällsmat och sa att jag skulle ringa upp. Han berättade att det gällde min födelsedag och att jag skulle ringa upp fort. När jag ringde upp sa han att han blivit erbjuden jobb. 1:a april. "Det betyder att jag kommer åka innan 1:a april.." Jag förstod direkt att han menade att han skulle vara bortrest på min födelsedag. Men han är så söt, så han ringer och frågar mig om vad jag tycker om det. Underbar! Skulle aldrig hindra honom. :)

Nu på kvällen så har Godis fått besök av sin jämngamla Sort Guld-klimp, flatten Primo. De har så rolgit tillsammans! Men nu är det dags för Godis sista mål, sedan ska jag ta med honom upp och sova. Undrar vad han kommer att tycka om det.. haha!


Primo och Godis för ca två veckor sedan. Vänskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0