Discodrömmar och tankar

Idag efter jag slutade jobbet hämtade morfar upp mig. Vi skulle ut och övningsköra. Det gick verkligen bra, och jag känner verkligen att jag börjar lära mig de olika sakerna jag haft svårt för. Det känns som att jag börjar få lite mer koll på växlingar och starter och så, det går mycket lättare och utav sig själv liksom. Känns skönt!

Efter det var jag ute och gick med Lego och Divino i en timme. Det var riktigt blött och äckligt ute. Otrevligt att gå verkligen.. jag försökte hitta nya ställen att gå på men det var lika slaskigt överallt. När jag kom hem var jag så blöt om fötterna att det kändes som om jag doppat hela skon i vatten. Tycker det är konstigt att det är så sjukt svårt att sköta plogningen på vintyern, så det slipper bli såhär.. Ska man inte kunna vistas på gatorna utan att man måste ha gummistövlar?

Igår var jag även ute och sprang, det var toppenskönt. Ikväll återstår att träna med hantlarna och efter det en kopp te. Sen blir det sängen och sussa. Det är otroligt skönt att sova! Till veckan ska jag och mamma försöka fotografera, både mig, Godis och Divino. Det blir roligt!

Drömde en hemsk dröm om Disco inatt. Jag vaknade i tårar och var alldeles kallsvettig och uppe i varv. Hade svårt att somna om efter och har varit ordentligt tankspridd idag. Huvudvärk och illamående har även hängt med hela dagen..saknar honom obeskrivligt mycket. På något sätt känns det ibland som, att man inte får vara ledsen efter någon månad. Då ska man ha sörjt klart. Jag orkar fortfarande inte prata om förlusten av honom, utan att börja gråta. Sorg tar sin tid. Man måste ge det tid. Hittade Discos filt igår. Luktade på den, och då var det som att allt blev så mycket tydligare. Som att man inte riktigt förstått innan. Det blev på något sätt så verkligt, när jag hittade filten. Jag håller på att göra en minnesvägg, i mitt rum i Forshaga. Ska fotografera den sen, och lägga ut på bloggen. Det är en vägg med de minnen jag har med honom. Han var helt underbar!


Richard Marx-Right Here Waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0