Dagens låt

Har inte tänkt att börja med dagens låt. Men vissa dagar är det bara så att det finns en sån, och då är det lika bra att berätta vilken det är. ;) Idag är detta dagens låt, den får mig att känna mig glad. :)

Destination - Darius & Finlay (DJ Gollum Edit)


Idag slutade jag faktiskt klockan ett, en timme tidigare än tänkt. Tog en promenad hem, var inte jättetrevligt med tanke på den mängd med snö som kommit under dagen och natten. Har varit ute och övningskört en sväng med Fredrik och det gick strålande om man frågar mig! Haha..

Nu ikväll ska jag träna med hantlarna igen. Har lite träningsvärk sen igår, känns skönt! Sen ska jag ut med hundarna och gå en sväng. Men efter det blir de soffläge. Nästa söndag åker jag tillbaka till Forshaga, det ska bli roligt. :)

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0