Chester See

Jag har börjat lyssna på Chester See lite. Han har underbar röst. Och detta är en liten del av den musik som passar mig just nu. Visst är det så, att man lyssnar på olika musik i olika perioder?!


Chester See - So Goodbye

Jag känner mig lite ensam i Forshaga just nu, det är tur att jag har alla mina underbara vänner och David! Som förövrigt har åkt på fiskemässa i en vecka idag..väldigt passande när vi previs varit ifrån varandra dryga tre veckor. Jag hoppas han får det underbart roligt! :) Men utan Divino här, speciellt på nätterna, är det tomt. Känner mig lite tom jag också, utan honom. På torsdag, kommer han förhoppningsvis tillbaka hit. Med min familj som skjuts som ska hälsa på mig. Jag lever på det, fram tills torsdagen. Då kommer Godis och hälsar på också. Familjen!!!

Är otroligt skönt att träffa mina underbara vänner igen iallafall. Var hemma hos Lollo och Ida ikväll och bara pratade. Jag känner mig lite febrig och har otrolig huvudvärk, så det var skönt med en lugn kväll.

Imorgon ska jag iallafall strukturera upp lite saker i mitt liv och göra klart ett litet svenska reportage (inte jobbigt alls) och handla. Fullkornsmakaroner, matlagningsgrädde.. känner mig som en mormor ibland! Haha..

Nu ska jag sova. Klockan är ju ändå efter tio.. haha igen.

Godnatt! Sov gott, jag ska göra så gott jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0