åtta underbara månader.

Hej på Er!

Idag har jag och David varit tillsammans i 8 månader. Jag är så lycklig. Tyvärr är David i Norrland, nära finska gränsen, på praktik. En bit härifrån med andra ord. Eller tyvärr och tyvärr. Jätteroligt för David, är glad för hans skull att han fått tag i en otroligt bra praktikplats. :) Iallafall. Tack David för att du i åtta månader stått ut med mig, funnits vid min sida och varit så krambar och älskvärd. :) Du är guld! Jag är glad att jag har dig, ser fram emot att du ska komma hem och vi kan träffas. 2/3 år, åtta månader eller 245 dagar. Hur man än säger det, jag hjärtar dig. 

l y c k a - k ä r l e k - v ä n s k a p



Såhär lycklig är jag med David.



Jag pluggar som tusan för att skaffa mig körkort. Går på intensivkurs på Mattias trafikskola här i Ludvika, det går toppenbra. I princip all min tid går åt till att plugga teori på egen hand och övningsköra med Fredrik eller Peppo. När jag inte gör det. pluggar jag teori på körskolan, har körlektioner och teorilektioner. Om en vecka är det dags för teoriprov, spännande! :) Därav, iallafall, har jag anledningen till dåligt bloggande. Jag saknar bloggen, men om ett tag kommer det igång igen, jag loooovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0